tisdag 16 augusti 2016

                                                                   Afrikatyger!

                                    

 För några år sedan var jag på Kap Verde och hittade lite tyger. Tänkte att det skulle sys något av dessa tyger när jag kom hem MEN det var svårt att hitta på något. De blev liggandes ända tills nu i somras. Jag testade ju linjalen Twister tidigare i år och jag kände att det kunde nog funka men med en större Twister denna gång. Sagt och gjort så testade jag detta.....

                                                           

 Ja först så tyckte jag att det blev jätterörigt men nu har jag vant mig vid alla färgerna och faktiskt så
var det jättekul att sy!



                                                                   
 Jag bara älskar att ta vara på vad naturen bjuder på! MUMS!!

                                               
                                                                  

                                     Medan jag springer i skogen så latar sig vissa...

..                               .

 Någon som är sugen på älgbiffar......


                                   

 Deckarpolaren Björn var i Kalmar för ett tag sedan. Var ju bara tvungen att hälsa på honom. Passade så bra att köpa hans senaste deckare till min pappa som fyllde år någon vecka senare.

                                                

                                        Snusan och Pepsi njuter av livet.

                                                


                                                                    Ha det gott!!!
.

2 kommentarer:

                                                            PÅSKNYTT! Då var det påsk snart och jag har äntligen blivit klar med en bonad s...